::Korang Mesti Baca::

Thursday, August 24, 2006

THE BURIT MUSLIMAH


I want to say something about the burit muslimah nih. Ceh wah kan.. This person very the hanjeng!!! Aku sebenarnya nak post mengenai jantans kat pasar malam. Pasal aku geram sangat kat burit muslimah nih cam babi tau! eeee... geram tol aku tengok dia nih. Apa taknya.. dulu dia tuduh aku nih buat gangguan seksual. Cam pantat kan mulot dia nih. Nak ajer aku sound dia yang aku nih gay!

critenyer cam nih.. perkara nih berlaku dalam pertengahan bulan nih. Aku cakap lah yang aku gie gunting rambut pada awal bulan ari tuh. Aku cakap-cakaplah ngan akak sorang nih. Pasal akak nih open minded sket. Aku cakap lah yang aku gunting rambut kat saloon tuh. "akak.. semalam I gunting rambut, tengok tukang gunting ensem giler.. sekali pandang cam laki. Tengok bawah lak tak ader bonjolan pon". Aku tak sedar ler plak the burit muslimah tuh ada sekali. Alih-alih aku kena sound ngan burit muslimah nih. "U! boleh tak jangan cakap cam tuh!" aku tanyer lah balik nape kan.. dia cakap itu adalah gangguang seksual. Sentap sangat! Aku ada taste ngan kaum burit ker? nak aku semburkan dengan kata-kata lagi dasyat? Tapi, aku berfikir secara profesional.. Tak perlu nak bertengkar ngan kaum cam nih. Tak open minded langsung! Konek aku tak stim langsung kalu tengok burit ngko! tak ader selera lah.. perasan yang dia lawar. Ptuih! segala-gala kahak hijau kuar...

Boleh dia cakap yang muka aku nih cam umur 50 an.. bodoh tol.. tak reti nak bezakan ker? atau saje-saje nak sakitkan hati aku? Nak kena sula ngan berus jamban ker? aku rasa cam nak lempang ajer muka babi nih. Geram tol! Apa yang perlu buat ngan burit muslimah nih.. Aku diam ajer pasal malas nak layan ngan orang cam nih. Yerlah burit muslimah kan.. Hari-hari berzikir dan bermunajat agar di jauhi dengan segala-gala gangguang seksual. Aiyoo... akak.. balik dok rumah pi chek burit tuh dulu. Agak-agak ada bau masam tak sebelom akak cakap yang saya nih buat gangguang seksual kat akak. Eee.. nak muntah hijau rasanya. Kalu babi dengar tentu babi gelak guling-guling kan. Cuci burit tuh dulu ngan berus jamban sebelom nak kata saya nih hotak kotor.. Babi meh sini.. pergi geget burit tuh.. nak ajer aku suruh babi pi geget kelentik the burit muslimah tuh.


katil nih lah yang burit muslimah tuh cakap otak haku kotor...

Perkara nih berlaku pada pagi tadi, my best friend sent the picture to me mengenai katil beradu Siti ngan datok K.. aku bukak lah gambor tuh. Aku tak perasan pon burit muslimah nih ada kat belakang aku. Aku buka pon bukan besor-besor pon.. kecik ajer. Alih-alih dia bersuara.. "apa tuh U? bukak.. akak nak tengok." Aku bukak lah kasi dia tengok.. dia cakap tak ade apa-apa pon mengenai gambar nih. Uiks! tak ader apa-apa? Aku teranglah kat dia.. "cube peratikan betol-betol tiang dia tuh..". Dia cakap lagi.."alaaa.. dia nak letak kelambu lah tuh.. this why tiang dia cam tuh". Aku terus sound direct.. pasal dia dah nampak apa makna di sebalik gambor tuh.. sajer jer nak cover line yang aku nih burit muslimah ari-ari dok berzikir dan bermunajat. Aku cakap lah.."akak! tiang tuh sumer adalah konek! akak tak perasan ker?!". Dia marah aku pasal otak aku kotor.. suker fikir yang bukan-bukan.. dah tuh.. gambor tuh cam tuh nak buat cam aner.. bukan aku mintak pon.. kawan aku yang kasi dan saya tak kasi pon akak tengok. Akak yang gedik-gedik datang kat sini. "akak.. tolong lah! pikir secara open minded sket! bukan niat saya nak buat cam tuh". Dia cakap lagik.."alaaaahhhh...". Aku terus sound kuat-kuat tau.. "Yer lah saya nih otak lucah!!!!!!! otak kotorrr!!!!!!" aku rasa lah... satu opis leh dengar suara aku nih. Biar dia tau sape aku.. biar padam ngan muka.. Baru puas hati aku sket.. Tak aper.. biar dia jadi anak dara tua! -ANDARTU- Dasar burit tak sedor diri.. cermin lah diri tuh sebelom nak cakap.. Macam lah aku terseliur dengan burit dia tuh.. tak selera lah weih!

Oklah.. esok aku nak buat entry pasal jantan lak..

12 comments:

lalala said...
This comment has been removed by the author.
lalala said...

sedarlah kamu wahai manusia.... bhawa adam diciptakan berpasangan dengan hawa.... jika kamu ingkar akan akan perintahnya maka neraka la tempatmu wahai blogger.... ingatlah mati sebelum ajal menjemputmu... si izrail sedangg menunggu kata2 dari pencipta untuk mengambil nyawamu... betapa sakit rasanya mati...

lalala said...

byak2 besabar... sesungguhnya sabar itu separuh drp iman.....

lalala said...

lalalalala

Anonymous said...

ko ni yg x betol aku rasa

Anonymous said...

bengong la mung nih..aku raso mung ni gilo doh..baik mapuh la

Anonymous said...

peler kau tu buta!!!
jange Semata2 peler kau xbleh nacak..
kau gelar muslimah tu hanjeng..
aku bkn nak sebelahi dio..
tapi kito keno sabar..
Ore Gapo mu nih???
xsoh caro kokre la bro!!!

Anonymous said...

Duo2 bodoh..gilo.tolol

Anonymous said...

wan aok giler, wan aok giler...

Anonymous said...

burit mmg bau masam...itu yg pasti...pastu mmg berbulu...tapi sekrg trend style botak licin laaa...

Anonymous said...

Ko nie gila.......cakap merapu je....kurang otak punya budak

Anonymous said...

xpayoh kecek kelate la babok!